Tayibe_ Merhaba manuel ana kucağı kullanıp memnun kalan anneler uygun fiyatlı hangi markaları tavsiye edersiniz ?
yeschef-13 Tayibe_ Ben ohyobaby markasından aldım web sitesine bakın bence şuan indirim var daha bebeğim dünyaya gelmedi amaa arkadaşımın evinde görüp beğenmiştim oda memnun olduğu için aldım
cokbilmismom Kraft libra aldım geldi kurdum çok hoşuma gitti kumaş kalitesi vs çok iyi. Babymoll sitesinden 1000₺ye aldım
Tayibe_ Herkese teşekkür ederim tavsiye üzerine Mamma premium aldık. Bebeğimiz Nisanda doğacak inşallah hepimiz aldıklarımızdan memnun kalırız ☺️