Umran_r1103 kısa süreli bir şey olmaz da uzun süre kullanmayın bence.gebelerde zaten idrar yolu enfeksiyonuna yatkınlık oluyor.hatta bazen ne kadar ilaç kullanırsanız kullanın geçmiyor üstelik:( bunun şöyle bir olumsuz yanı var,bebeğe ulaşırsa enfeksiyon erkenden zarın yırtılmasına ve bebeğin hayatının risk altına girmesine neden olur.inşallah hepiniz sağlıcakla alırsınız bebeğinizi kucağınıza🙏🏻 özetle fazla paranoyak da olmaya gerek yok ama yine de dikkat edelim😇 bol bol su için