Kizlar benim başlarda çok fazla bulantım kusmam olmadı. İllaki yaşadım ama çok fazla sürmedi ama bugün aşırı kötüydüm 2defa istifra ettim bugün baş ağrım da vardı. Sizde böyle sonradan tekrarladı mi
5.ay en rahat ay derler ama sanki bende öyle olmicak gibi