Kızlar 38 haftalık gebeyim doktorum yarın çatı muayenesi yapacağını söyledi kimileri öyle abartıyor ki çok kötü çok acılı berbat birşey vs. Diyorlar gerçekten öyle mi çok kez alttan muayene oldum gerek elle gerek ultrasonla yani bi sıkıntı yaşamadım tabi kendimi illa ki kasıyorum ama acı falan hissetmiyorum bu farklı birşey mi niye böyle söylüyorlar aydınlatın beni