Merhaba sevgili anneler ve anne adayları.
Allahın izniyle 7 haftalık gebeyim ama bebeğin kalp atışını duyamıyoruz kese gelişimi vs herşey çok güzel diyor doktor maşallah ama kalp atışı için her hafta ileri tarihe atıyor korkmaya başladım çünkü önceki kürtajım kalp atışını duyamadığımdan sebep. Böyle bir durum yaşayanınız var mı? İleri ki haftalarda kalp atışını duyan vs..