Guzelanne00 herkesin yaşadığı yere ve ev sahibinin vicdanına kalmış. Şahsen kendi adıma konuşursam Kahramanmaraşlıyım ve burada yaşıyorum depremden önce 2800 TL olan kiram geçtiğimiz 12. Ayda sözleşme bittiği için 7000 TL yaptı 2+1 evimiz. 1 yaş 1 aylık oğlum var şükür onun çok masrafı olmuyor klasik ufak market alışverişi bez ıslak mendil, şuan 2. Gebeliğim herşeye o kadar zam geldi ki fiyatlara bakıp azar azar alabiliyoruz. 28bin TL borcumuz vardı son 4 ayda 50bin oldu kredi kartı ödemeleri kira artışı falan derken zorlanmaya başladık elimizde arabamiz da yok. Cidden rabbim yardımcımiz olsun bu gidişin sonu yok!..