saliha13 geçmiş olsun tamda bu durumu yaşayan benım malesef.kürtaj sonrası doktora gttim kist dedi ve büyüdü aylarca ugrastım geçmedı ve tekrar kontol için küçüldümü adetle attım mı dıye muayeneye gittim fakat basit kistin dışında iki adet çikolata kıstı çıktı ve bunca zaman hıc kıstım olmamıstı ve kürtajdan sonra 9 ay olacak hala uğraşıyorum