Fadiiiik sanırım 97 senesinde dedem hac’dan getirmiş kaç kişi bizim evde ki ot ile doğum yaptı hatırlamıyorum bile 😊 suyu da güzel lezzetli diyo teyzeme sordum da ben dua okumadım dedi teyzem hani normal doğuma gidince bildiğim sureleri okudum dedi eğer aranızda Erzurum da olan varsa ben annemden otu aldığım zaman paslaşabiliriz yani hangimizin doğumu önceyse o alsın bana sıra gelince de ben alıyım 😊