İlk kızım Hatice Umay ikinciye hamileyim Amine ilay düşünüyoruz sizce nası
gbinnaz güzel uyumlu
gbinnaz bence çok güzle iki çocuğunun ismide
gbinnaz cok guzel
gbinnaz umay ilay cok tatli😊🌙
gbinnaz güzel 👍
gbinnaz ay çok tatlı ya maşallah çok beğendim. Adıyla yaşasınlar 🤲🏼🌹