Edapolat ben akşamları çayın yanında arada bir yiyorum. 35.haftadayim hala doğurmadım 😂 yurtdışında yaşıyorum gideceğim hastane bilgilendirme amaçlı brosur verdi onda 37.haftadan sonra günde 6 tane yiyin diyor yani bu da sürekli olduğu için etki etmeye başlıyor onun dışında arada bir,iki tane 3 tane doğurtmaz kimseyi 😄