Kafi Gebelik var teste göre evet ama değerim çok mu düşük bir dun az bisey kanamam oldu sağlıklı ilerler mi bu değerle sağlıklı gebelik yaşayan var mı?
1palyaco Kafi bende 30küsür ile öğrendim . Şuan 18haftanın içindeyiz . Kaç değer ile öğrendiğinizin önemi yok . Kürtaj ile sonlanan gebeliğimi de 1000küsür ile öğrenmiştim . Artışın düzeni önemli .