Yaseminnny Merhaba kızlar 33. Haftamdayim 2 haftadir sancilaniyorum ara ara bugün biraz stres yaşadım ağladım sonrasinda sancim arttı ve vajinada zonklama tarzi bi sızlama başladı bu tarz sancilar yaşadınız mı
ezgicm06 34.haftadayım bende de var aynı sıkıntı. Hem şişlik var gibi hemde ağrı çok oluyor özellikle yürürken oturup kalkarken. Doktorum bu haftalarda normal olduğunu söyledi bebek rahme baskı yapıyormuş