Gunes99 Arkadaşlar valla bulduğum her yere yazıyorum KUSURA bakmayın 🤍 bu sene ki tokiler den bana da çıktı çıkan varmı teslim aldınız mı veya bir bilginiz varmı 🙏🙏🙏 Aydın merkez deyim ben bir bilgi yok
Hazalaskin Gunes99 aaa merhaba canım ben Aydın Bozdoğandayim bende bize çıkmadı kayınbiraderime çıktı ama biz oturcaz. Seçimden önce teslim olacak deniliyor evler bitmek üzere gibi görünüyor ama bı haber yok daha peşinat bile istenmedi
Gunes99 Hazalaskin merhaba canım çok sevindim ben aydın merkez deyim bir bilgi yok henüz merkez ile ilgili bir bilgin varmı bende henüz peşinat falan vermedim ama bilgi de yok kimi yapıldı diyor kimi daha yeri belli değil diyor anlamadım bende
Hazalaskin Efnan3443 500 TL başvuru ücreti ile başvuru yaptık peşinat olarak 100-150 bin deniyor henüz resmi bişey yok
Hazalaskin Gunes99 biz görüyoruz bitmek üzere binalar ama resmi bı bilgi henüz yok seçimden önce teslim edilmesini bekliyoruz açıkçası
Hazalaskin Gunes99 yok ama tokinin Instagram sayfasu var orda hangi il proje yazarsan cevap veriyorlar ne durumda