Senzeliha Pazar akşamı saat aksam 11 sularında belime hafif hafif sancı girdi. Dedim ya üşüttüm yada yalancı sanci dedi. Misafirim vardı bukasikti caydı derken onlar gitti çamaşır duruluyordum belime birden şiddetli bir sanci girdi ve öyle ağladım ki sancıdan eşim geldi kizdi bana bu halde ne is yapiyosun falan derken belime sıcak havlu koydu isitti ufoda aynı geçmiyor git gide artıyo Neyse geçti gibi oldu yatacaktık yine şancı geçer dedim geçmedi hemen netten gerçek sanci belirtilerine baktım gerçek sanci belden gelirmiş git gide şiddeti artarmış ağrı kesici içince geçmezmiş bende içtim geçmedi gece 3 dü annemi aradık hastahaneye gidiyoz diye. Cantalarimizida aldi k annemi de aldi k hastaneye gittik. Giriş yapıldı hemşire geldi açıklığa baktı 2 cm açıklık var dedi. Nst ye; bagladialr sancim çıktı. 37+5 günlük hamileydim bu arada. Gece 3 ten sabah 8.30 kadar şancı çektim sancimin şiddeti arttı ama açılma olmadı. En son dayanamdim doktora beni sezaryana alin dedim . Epidural yapıldı Iyiki epidural olmuşum bebeğimi öptüm kokladım gördüm. Çünkü kuveze alındı. Bende enfeksiyon vardı enfeksiyondan dolayı erken doğum oldum birde bebegimin vücudu ödem kapmış hep dogduhunda iri bir bebk falan diye sevindim meğer oğlumda ödem varmış o yuzde n şişmiş.Solunum sıkıntısı varmış morarmış çocuğum hemen kuveze alındı. Bugün çıktık hastaneden çıkmadan babasıyla gördük öyle güzeldi ki onu orda bırakıp gelmek çok kotuymus ama iyi olsun o başka bise istemiyorum. Kendimi ne kadar iyi tutarsam sutum de o kadar kaliteli olurmuş oğlum çabuk iyilesirmis . Onun için denilen akıllara fikirlere koca karı işlerine kulağımı kapattım. Bebegim için iyi olup onuda güzel besleyip ordan hayırlı bir şekilde çıkar az inşallah.; Rabbim herkesi bir avazda vakitlice kurtarsın. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Çok ama çok güzel bir hismis . Bizim doğum hikayemiz de böyle ışte. 🤗
nesrinss Senzeliha Canım gözünüz aydın allah analı babalı büyütsün inşallah tez zamanda yanında olur bebişin🙏🏻