zumraninannesii minikkelebek_ evet ama çok yemeyin son haftalarında daha çok yiyin rahim açılmasına yardım ediyor
Dilan_55 minikkelebek_ kimi doğumu tetikliyor diyor kimi bisey yapmıyor diyor pek bilinmiyor yani ama ben canım istedikçe yedim hep
zumraninannesii minikkelebek_ evt al ye doğumu kolaylaştırır diye biliyorum bnde yedim baya 4 5 tane günde daha fazla yemedim bn fayadali da yani ye yyoyebildigin kadar son haftalarında
yagmurus minikkelebek_ bence yiyim bende doğumu kolaylaştırır diye duymuştum daha son haftalarımda değilim ama son haftalarımda yerim diye aldım deneyeceğim bir faydası olacak mı diye
Evhamlikurabiyeanne Kizika hamileyken ramazanda 1 tane falan yemistim bunda hic denk gelmedi ama ramazanda yerim 1 tane canim cekmesin diye tabak tabak yemeyince bir sey olmaz