dnzmom_ ben erken doğum yaptım 27 haftalık fazla çıkmamıştı karnım ama yine de alt sezaryen göbeğim vardı. 1 buçuk sene oldu doğum yapalı sürekli kilo aldığım için göbeğim iyice çıkmıştı şimdi 1 aydır yediklerime dikkat ediyorum spor yapıyorum baya erittim. Bazılarının çabucak gidiyor bazılarının kalıyor o da spor vs ile desteklerseniz gider bence