Ybvvv 2 aydır yumurtlama göremiyorum. Hormonlar vs her şey normal. Sadece sağ yumurtalıkta 2 cm çikolata kisti var. Bu durum normal midir. Test yapmadan gün aşırı denesem diyorum bazen testler yanlıştır diye düşünmek istiyorum
Alicegurd Bazen regl’a bir gün kala ya da biter bitmez de oluyor hiç çift kırmızı olusmadı mı ya da pembelesme
Ybvvv Alicegurd daha önce bi kalp durmasından kürtaj oldum ondan önce adetten sonra hemen görürdüm çift çizgi. Bu defa koyulaşıyo ama pik olmadan silikleşiyo adet biter bitmez başladım olmadı daha bu ay 3 gün var adete yapıyorum ama aşırı silik t çizgisi