Btl_0909 Gecen ay asilama yaptirdim tutmadi doktorum 1 ay ara verelim dedi bu ay tekrar yaptirsam mi diye dusunuyorum karar veremedim hala 2. Asilamasi tutanlar yazabilir mi
Seren14s Btl_0909 benim ikinci aşılama tuttu. İkisi arasında 3 ay vardı. Bilerek kendim bu arayı verdim doktor önerisi ile değil.