Zeyneppx GE-20 bende 4+2 de 1190 ile öğrendim sonra doktor beta istemedi 🥰 artış güzel ise kese göründü ise betaya sonra bakılmıyor
Zehroskos GE-20 benim de sat 26 Aralık . İlk kan testinde HCG 540 çıktı . 5 Şubat’ta 1700 , 7 Şubat’ta da 2500 çıktı. İki düşük yapınca bu defa sürekli kan testi yaptım. Sizin değerler gayet normal ama benim düşük sanki :/
Alicegurd Ben bugun cift çizgiye yakın gördüm 3 kez emin olmaya yeniledim betam çıkar mı 1 gün geç şuan
KayraKuzusu Alicegurd eğer gebelik varsa mutlaka çıkıyor betahcg önce kanda yükselir sonra idrara geçer inşallah bebiş vardır💜