8 haftalıklken benimde aynısı oldu. Kahverengi sadece. Doktorum her kanama düşük riskidir bu yüzden ihmal edilmez demişti. Progestan fitil başladık o günden beri 12 haftalık oldum hala kullanıyorum. İhmal etmeyin mutlaka doktorunuza danışın ama stres yapmanıza da gerek yok