_ozlmm Aysebetul beta herkeste farklı oluyor ilk gebeliğimi 3 haftalık adetten 6 gün 32 ile öğrenmiştim bu gebeliğimi de 4 haftalık adetten bir gün önce 1121 beta ile öğrendim
Yesimseen 5 haftalıkken 6009 beta değerim şimdi 6 haftalığım daha kan vermedim keseyi gördük 5+5 de 8 haftalığa da randevum var inş duyarım kalp atışını 🤲
annelik_4 Aysebetul ben 3.5 haftalıkken öğrendim beta 330 çıkmıştı daha da vermedim 2 hafta bekleyip kese için gittim 6.haftada kese 7.haftada da bebek göründü çok şükür
Zynp12 Aysebetul ben 5 haftalıkken öğrendim yüksekti baya betam 4726 çıkmıştı hatta keseyi görmeye gitmeden acaba ikiz mi diye bile geçirdim aklimdan 😂🤭birde herkeste farklılık gösteriyor
Aysebetul Hzlbkr ya çok güzel bende cuma günü vajinal muayene oldum 4+5 oluyor yani betam 237 çıktı kese görünmedi .Kanamam baya azaldı ama leke şeklinde artık umarım bu hafta görürüz keseyi ,sanırım herkeste farklı oluyor bu işler artık onu anladım ☺️