_almirasmom Gamzegul01 her cocuk kılolu dogmaz ablamın oglu 38+2 de 2400 dogdu gecen cuma benım kızım 38+0 da 2790 dogdu genetık bırazda
Birikrabirsusam Gamzegul01 35+0 haftalığız 10 gün gerilik var bebeğim de bugün kontrolde 2196 gr çıktı 2 haftaya kadar sezeryan olacam
iremd-1798 Gamzegul01 benim kızım 35. Hafta 2200 gram doğdu ve küvexe bile girmedi hep yanımdaydı. Bunu düşünerek kendinizi strese sokmayın kilosu az olsun ama sağlığı yerinde olsun sağlıklı ise kilosunu düşünmeyin. Şuan kızım 6 yaşında ve yaşıtları ile aynı değerde çok hızlı topluyorlar zaten 🥰
Tinii_minii_mom Bence gayet iyi canım ben 37 İken kilosu Öyleydi arada baya fark var bence bir gerilik olduğunu düşünmüyorum Sadece minyon olabilir Ama bunu doktor daha iyi bilir tabi
Aliefezeyno Birikrabirsusam merhaba benimde aynı sizinle şu an bende 35 haftligim kilosu sizinki gibi çıktı haftaya gel bakalım dedi olmazsa 37 en geç 38 de alırız dedi bende korkuyorum bu sıralar midem de kotu kusmaya da başladım napcam bilmiyorum sağlıkla gelsinler inşallah kuveze falan girmez
Birikrabirsusam Aliefezeyno bana da perşembe gün gel sezeryana gün vereyim dedi inşallah küveze girmez emebilir ve ciğeri gelişmiş olur
Aliefezeyno Birikrabirsusam inşallah bende öyle umut ediyorum kilosu düşük olması ciğerlerinde sorun yaratmaz
Mybaby3365 Bildiğim kadarıyla kilosu 2 bin altindaysa küveze alıyorlar. Bir de gelişim geriliği olunca sezeryan mi oluyor benim de iki hafta geride karın çevresi de küçük 31 haftalık 1300 grammis
Beril02 Mybaby3365 Uzun zaman olmuş yazalı ama görürsünüz belki diye sormak istedim, benimde benzer durum var da merak ettim sonuç nasıl oldu acaba, bebek iyi mi ??