Kızlar merhaba 24 haftalık hamileyim yemeklerden veya kahvaltıdan sonra hafif bir baş ağrısı ve mide bulantısı oluyor bir kaç zamandır. hamilelik şekeri veya tansiyon yüksekliğinden mi oluyor acaba normalde ölçtürdüğümde normal çıkıyor ikiside ama yemeklerden sonra ölçmedim varmı böyle bir durum yaşayan veya şekeri tansiyonu olan ?