Ahsen-Hamza Vede her cümlenin sonuna kadar arkasında yım. Peygamber efendimizin devrinde 700 800 yaşlarına kadar yaşandığı rivayet edilmiştir Rabbimin bileceği iş ama düşüncesiz insanlar benim gözümde katılır katılmazsınız sizin bileceğiniz bir şey o evladın o yaştaki anne baba ile paylaşabileceği anılar yapabileceği aktiviteler genç yaştaki bir ebeveyn ile yapacağı bir değil ki bak bizim burda bir abla var kadın 38.39 yaşlarında kızına gebe kaldı doğurdu durumları da iyidi r Ki bu yaş çokta yaşlı bir yaş değil baba da 43,44 vardır kızı şimdi 7 yaşında okula gidiyor annesine dediği şeye bakar mısın herkesin annesi Genç. Sen neden yaşlısın anne beni almaya sen gelme Bu söylem çocuklar arasında geçmiş olmalı ki çocuk vicdanı en acımasız ı bence kızı ötekileştir mişler annesine bunu söylemiş birde bu dediği abla çok bakımlı dır. Söylemek istediğim budur çocuğa 8 çocuktan kalacak hiç bir mal varlığı kalmayacaktır Ancak anne babanın en düşkün zamanların da. Yaş olarak en verimsiz zamanlarına tanıklık edecek ne yaxıkki insanın bir yaştan sonra şekeri tansiyonu Kalbi Yaşam kalitesi Genç yaştaki zamanları kadar güzel olamıyor maalesef o yüzden konuştuğum kınamak aman aldırsınlar ne siye yaptılar demek değil. Çocuğa yazık