Nursanver Arkadaşlar 18+5 haftalığım bebeğimin karnı ölçüme göre 10 gün büyük dedi doktor böyle bişey yaşayan varmı ? Neden olduğunu söylemedi iki hafta önceki ölçüm değerim normalmiş bu sefer böyle olmuş 5-6 kez ölçtüm dedi 10 gün büyük dedi
nazazra24 Nursanver kilo almaya başladığı için olabilir mi acaba veya fıtık söz konusu olur mu bilemedim. Doktor bunun kötü bişey olduğunu düşünüyor mu ? Şeker yüklemesi yapınca genelde öyle oluyormuş bir de çok fazla karbonhidrat tüketince.
Merwee03 Nursanver merhabalar benim ilk gebeliğinde 4.5 aylıkken orta çıktı karnı büyüktü kafasından büyük duruyordu şilöz asit denildi perinatoloji takip etti doğuma kadar hamileyken birşey yapılmıyor anca doğumdan sonra tekrar ederse müdahale ediliyor ama mutlaka perinatolojiye görünün
Nursanver Yumurta ve etten tiksindim karbonhidratı çok tüketiyorum fakat bunla alakalı bişey söylemedi detaylı ultrasona giricem 2-3 haftaya orda belli olur herşey korktum öyle diyince