Kızlar ilk doğumumda suyum ve nişanım gelmesiyle hastaneye gitmistim. 39+1 im iki saattir 15 dakikada bir adet ağrısı gibi sancılar geliyor karnımın alt bölgesine. Bebeğim de kordonunu dolamıştı dr suyun gelirse hemen gel kalp atıslarını takip edicez demisti. Nerden anlayacağım ben sancıyla baslayıp baslamadığını