guldemir02 Ebrar_65 Ay bi kızım var inş erkek olur hayırlsıyla . Geçen postuma kafa yapısı erkek duruşu kız yazmıştın 😂 pipisini gayet net vermiş bence dimi 😂
Ebrar_65 guldemir02 evet canım benim yaaa gerçekten de öyle gördüm ama kafa yapısı zaten erkekti 🤣 inşallah erkek olur da her iki meyveden de tadarsın🥰 pipisi ben buradayım diyor 😂yani ne bildim ne bilemedim 🤣
guldemir02 Ebrar_65 Geçen haftaki usg görüntüsü bu yarın yine gidicem foto atarım ☺️ ama benim ilk andan beri içime erkek doğuyor bakalım hayırlısı
Ebrar_65 guldemir02 hayırlısıyla git inşallah canım benim mutlaka bekliyorum hem belki cinsiyeti de söyler gülüm Rabbim gönlünden geçeni nasip etsin inşallah🥰
guldemir02 Ebrar_65 Aminn allah razı olsun. Geçen hafta erkek dedi netleşsinde alışverişe başliycam ikinci çocuk ama insan ilk gibi hevesli oluyormuşş 🌸
sumeyye-11 Ebrar_65 canım bana cinsiyeti kız diye tahmin yapmıştın dr erkek tahmininde bulundu sence yanılıyor mu😅
Ebrar_65 sumeyye-11 yok kız doktor ne derse odur benim sadece bir tahmin en kesin sonucu doktorlar söyler 🥰