Marziye Eğer bulantın kusman olursa bu yazdığına pişman bile olabilirsin 😄benim gözümden yas gelmişti şükrettim resmen iyiki rahat atlatmısım ilk aylarımı iyiki rahat geçiyo dua et bol bol rahat geçsin böyle sen onlara bakma herkes ve her hamilelik farklıdır diyorlar ya gerçekten öyle 😄