Kızlar bugün doktor kontrolümüz vardı, 26+1deyiz . Bebeğin eşi biraz aşağıda ama kanalı kapatmıyor dedi doktorumuz, şuan bunu bir problem gibi anlatmadı ama internette anne ve bebek için kanama riski ile doğumda yaşanacak sorunları gördüm.
Böyle bir durum yaşayan oldu mu