pcos hastasıyım adetlerım cok duzensız ılk çocuğum doğumdan sonra vefat etti. O zamanlar kıloluydum zayıfladım duzenlı adet oldum hamıle kaldım, doğum sonrası kılo aldım duzenlı adet olurken 5-6 ay sonra duzensızlestı. doktor gittim bir kere klomen bır kere de klomen +ovıtrelle kullandım olmadı. Sonra tedavıyı bıraktım 3 ay ara vermiş olacağım yeniden tedaviye başladığımda. Bu süreçte ıdeal kıloma düştüm 15 kılo verdim geçen ay duzenlı regl oldum 9 gün gecikmeli de olsa, bu ay 11. Gün hala regl olamadım. Bekarken gıttıgım doktora gittim ultrasonda rahım ıncelıgı var dedi duphaston başladı tedavıyı yarıda bırakmama kızdı pes ediyorsun çabuk diye. İlaç bıttıkten sonra adet olunca gıdıcem kan verecegım hormonlarıma bakılacak klomen başlayacağız. Doktor 6 ay klomen kullanılması gerekıyordu 2 kere kullanmışsın 4 hakkın var pes etme inan olucak dedi. hem deneyelı tam 1 sene olmuş olacak olmazsa eğer daha farklı şeyler denerız dedi, beni heveslendırdı kendinden cok emin konuştu benimle de dene bi dedi bende kabul ettim. Gıdıcem kan verıcem olaca başlıcam doktor yanında farklı vıtamınler de verıcem rahım ıncelıgın var bebek tutunamaz dedi. Eşimle de görüştüm bu hafta içi sperm testı verecek ilk çocuğunuz olmuş olabilir ama bir sene de cok ağır travma yaşamışsınız ve ıster ıstemex etkılemıs olabılır herseyı unut esınde sperm testı versın hormonlarına bakalım yeniden başlayalım dedi. Of öyle bı bağıra bağıra içim çıkana kadar ağlamak ıstıyorum butun yolu yürüyerek döndüm ağlaya ağlaya. O hastaneyi sevmıyorum özel ama mültecı kampı gıbi sonuçlar e nabıza bile düşmüyor ama doktor cok iyi. nolur bana yol gösterin çöktüm artık cok az kaldı son denemelerım ve hıc umudum yok. 2 ay denedık olmadı olsaydı olmaz mıydı oğlum 2. Ayda oldu hemde doğal yolla