Bat 11 ve bu sabah test yaptım negatif çıktı.
Ama bütün hamilelik belirtileri var.
Kasık ve bel ağrısı,sık idrara çıkma gibi belirtiler mevcut.ve ilk defa yaşadığım belirtiler bunlar.yani adet yaklaştığı için olan ağrılar değil.beta için ne zaman kan vermem gerekir 🙄