Nursenozbyrkk Ya ben erken dönem gebelik testi negatif çıktı ama regli olmadım ve yerleşme kanaması gibi bı durum var şu an eğer yanilmiyorsam sizce testte neden çikmadi ne zaman çıkar ya da?
Eldgrn Nursenozbyrkk testi erken yaptığınızdan çıkmamıştır varsa kan vermeniz en doğrusu idrara sonradan yansıyor gebelik