Aryaam ooo çokkk kötü ya benim annemlerde oldu bitti ama bebek yeğenimde hala var onlardan kaptım mı diye korkuyorum nasıl bir illet bu ya benim sadece el üstü bilekler arada belki birde bacağımın ufak kısmı kaşınıyo uyuz mudur bilmiyorum umarım değildir şurda kaldı 1 haftam bebeğim doğunca ya ona geçerse