ozkangulkilic 26 haftalık oldu bebeğim şu sıralar çok daha hareketli gün içinde bı kaç kere belli bir bölgeye toplandigini hissediyorum hatta bazen karnım yamuluyor 🥴 bu normal bir durum mu ? Korkulacak bişey varmıdır
Smy38 ozkangulkilic ben de çok yasadim aynı durumu özellikle geceleri yatarken oluyor.idrari çok tutma veya enfeksiyon var mı on baktır ondan olabilir ama ben şuan 39 oldum çok şükür sıkıntı çıkmadı doktor da hep oyel olursa direk gel diyrodu yani uzun süre geçmezse diye
Zeehraaaa Normal canım ben şu an 28+4 tüm vücudu bile topluyor bi tarafta karnım havaya kalkıyor çok hareketleri olması iyi bişey emin ol. Bende de aynı şeyler var. Bi sıkıntı yok yani 😂