betul-123 Otururken hiçbişey yok ama yürürken karnımda taş var sanki aşağı çekiyor zor yürüyorum hemen yoruluyorum vajinam sızlıyor varmı böyle bişey yaşayan
Sevgigulsen betul-123 bende öyleyim 32 haftamdayim. Dün sancım çıktı nst de .. doktor turuncu bı hap verdi ve progestan .. durdurmaya çalışıyor . Normal değil aşırısı
betul-123 Sevgigulsen kasılmalarım benimde oluyordu magnezyum kullanıyorum 27 haftada kontrolde herşey yolundaydı ama aşırı aşırı değil tabi ama baskı var bebek haftasından önde gidiyor ondan dolayı mı acaba diyorum bazen