Geçen hafta kontrole gittiğimde ultrasonda 6+3 dedi kalp atışları henüz duyulmuyor ama bebek oluşmuş bir hafta sonra tekrar gel dedi. Bugün gittim bebeği normal ultrasonda giremedi alttan baktı yine yok dedi bebeğin gelişimi altıncı haftada durmuş izin verirseniz bugün hemen yatisinizi yapıp ilaç verip çocuğun düşmesini bekeleyelim dedi kabul etmedim. Bir hafta daha bekleyeceğim bu zmana kadar kanamam falan da olmadı. Böyle bir şey yaşayan oldu mu