cicekgibii_ Rabbim yardım etsin oğlumu 35+2. De tansiyon yuksekliğinden zorunlu sezeryan olarak dogurdum. Nst de sancım 100 du bende birsey yoktu. Ve kalp atısı sadece 165 d. Bana işk once ciğer geliştirici yapıldı. Sabahına sezeryana alındım. 3680 gram dı Solunumdan dolayı 5 gün kuvzde kaldı. Daha sonra kandaki enfeksyon degerinden dolayı da 15 gün yattık. Ara ara tedavi saatinde yanımdan alıp yenigoğan unitesine götürdüler. Cok şükür simdi 5 yasında anasının tostiği. Rabbim kolaylık versin bir anne için cok zor Rabbim kolaylıkla evinize gitmeyi basip etsin 🧡🧡🤲🤲