Böyle şiş ve iltihap toplamış gibi doktora gittim örümcek ısırmış dedi ama örümcek ısırığına benzemiyor çünkü yanlarindada küçük küçük su toplamış gibi iltihaplı bir şişlik ve yara var bilmiyorum napicam doktor krem veremem dedi kendiliğinden geçmesini beklemen lazım dedi