2bebek Kızlar merhaba. Bir şey duydum acaba doğruluk payı var mıdır. Bebekler daha küçükken ultrasonda her şeyi net görülüyorsa yani elleri ayakları falan tamamen belliyse kızmış. Ama böyle belli belirsiz görünürse cinsiyet erkekmiş. Cinsiyeti öğrenip bu durumu karşılaştırabilir misiniz 😀😀 bunlar hep kız bebek istediğimden 🥰🥰😂😂
Gizem_miros 2bebek bende 6 haftaligim bi oglum Vr ilk hamileligimde bukadar merak etmiyordum suan 2.ci bekliyorum ve asiri merak ediyorum ya kiz mi diye allah saglik sihat versin ama nebilim merak ediom 😀
ezgms1 2bebek bende tam tersi olarak duydum da Rabbim sağlıklı sıhhatli eli ayağı düzgün evlat versin kız olsun erkek olsun fark etmez 😊
2bebek Gizem_miros Benim de ikinci hamileliğim. Bir oğlum var 16 aylık. Sağlıkla gelsinler ama hep bir kızım olsun istemişimdir 😅
2bebek ezgms1 ben ilk hamileliğimde oğlumu net olarak 16.haftada görmüştüm. Ama bunun ilk gördüğüm andan itibaren her yeri belirgin 🤣 psikolojik bir durum mu bilemiyorum