Kızlar gecenlerde kahverengi kırmızımsı gibi idrarım vardı daha sonra pempe akıntım geldi. Pazartesi doktor kontrolünde doktorum nişan gelmis ama rahim yolu kapalı ntsde sancıda cıkmadı. 35+3 haftalığım dogum icinde daha erken bu haftalarda alamam dedi. Bebegim 2 kilo 700 gram bu durumu yasayan var mı varsa kac gun sonra dogum oldu