Waffleveliyaninannesi Yaşayan var mı normal mi sizce sabah da ağrımıştı geçti şimdi yine ağrıyor acile gitmem gerekir mi
minik_kurabiyeee Waffleveliyaninannesi arada bende oluyor ama çözemedim peki sizin karnınız kasıliyor mu acaba
mrsmom_ Waffleveliyaninannesi bende 36 dahim ara sıra çeşitli bolgeleri ağrıyor karnimin ishalimde ayirt edemiyorum neden ağrıyor heralde doguracagim diyorum ama istikrarlı değil
Cicekkiz20 Waffleveliyaninannesi bende 36+1 im aşırı kasık ağrım var bugün bel ağrısı da eklendi 3 gündür de ishalim ne yaptıysam geçmedi bağırsaklarımdan ses geliyor
Waffleveliyaninannesi minik_kurabiyeee kasılma nedir inanın bilmiyorum ilk gebelik olunca yaşadığım şeyi adlandıramıyorum 😂 bazen karnım bir tarafa toplanıp geriliyor eğer oysa bazen o da oluyor
Waffleveliyaninannesi mrsmom_ benim de haftalardır süren bir ishalim var ama ağrı onunla ilgili değil ya başka bir sebepten ama ney bilmiyorum
minik_kurabiyeee Waffleveliyaninannesi ay geçen gün ebeye sordum kasılma nasıl oluyor diye oda dedi ki midenden başlayıp rahime kadar karnın semsert oluyorsa parmağınla dokadığında göbeğin içine girmiyorsa kasılma oluyor o dedi
Waffleveliyaninannesi minik_kurabiyeee dokunduğumda parmağım içeriye girmiyor evet ama ben bebek kendini oraya verdi sanıyorum hala ayırt edemiyorum 😅
Waffleveliyaninannesi Munevver1 çok fazla bir açıklık değil doğum da yaklaştığı için normaldir herhalde doktorunuz bir şey dedi mi
Waffleveliyaninannesi mrsmom_ evet magnezyum demir vs kullandığın ilaçlardan olabilir bir süre içme bakalım dedi birkaç gün bıraktım ama değişen bir şey olmadı çok fazla su kaybedeceğim türde olmadığı için kafaya takmadım alıştım böyle yaşamaya resmen 😂
Waffleveliyaninannesi Cicekkiz20 bende bel ağrısı hep var ama arada bir kasıklarım da ağrıyor yalancı doğum sancısı olabilir
Waffleveliyaninannesi Beyzab95 dinlenince geçiyor olması lazım ama ağrı zaten dinlenirken geliyor o yüzden emin olamamıştım teşekkür ederim 🤗
Beyzab95 Waffleveliyaninannesi bende de öyle dünden beri yalancı sancılar ☺️ doğum sancısını ayırt edermişiz
Seda_nur4760 Waffleveliyaninannesi valla dünde ben yaşadım sankı gaz sancısı gibi karnımı okşadım okudum kendi kendime gectı ama ara ara geliyor ☺️