ilkografya  Bugün doktorumuz kız dedi. Hep ben de kız hissediyordum ama 14 haftalık olduğumuz için emin olamadım. Önce sağlıklı olsun elbette ama anlayan güzel kızlar bi bakıverin ❤️
Emrealtay 2prensesannesiiii Bana da bakar mısın cnm iki seferdir gostermiyor bacağının arasında kordon varmis bu seferde
2prensesannesiiii ilkografya evet ama hem dolu hem boş değişik durmuş açıyı tam yakalamamış ama tabi ultrasonda dr daha detaylı inceliyor bu açıya bakıp buna karar vermemiştir 🥰 sağlıcakla alın kucağınıza🙏🏻