Cilginanne2bebeli68 Kizlar 7 hafta olduk bugün ama aşırı bel ağrısı var neden olur kilom var ama hamilelikte önce bel agrisi yoktu kalınca cikti
Merve_31 Cilginanne2bebeli68 benimde o şekilde şuan 7 haftalık oldum bugün biraz ayakta kaldim çok fazla sırtım ağrıyor insaQllah normaldir
Cilginanne2bebeli68 birkimseee ay neden ki Protestan kullanıyorum düşük önleyici hap kalp atışı duydunuz mu
birkimseee Cilginanne2bebeli68 inşallah normaldir ya, devlette bebegi gorememisti özele gittim hamdolsun duyduk Siz duyabildiniz mi peki
Cilginanne2bebeli68 birkimseee evet bizde özelde duyduk şükür 10 gün sonra ozele gine gidecem sonra ayin 20 şubatta devlete gidecem
birkimseee Cilginanne2bebeli68 bana ozeldeki doktorum 5 hafta sonra gel dedi, ense kalınlığınabakalim dedi gecen hafta ama bana da çok zaman var gibi geldi Siz ne sıklıkla gidiyorsunuz özele
Cilginanne2bebeli68 Cansuserkan bakalim bizim bebisler erkek mi olavak erkek de bel agrisi okur diyorlar
Torun- Kızlar benimde son adetimi hatırlamıyorum ama 26 Aralık olması lazım test pozitif doktora gitmedim daha bi kaç hafta daha geçsin diye bekliyorum aşırı bulantım var çok zorluyor
Torun- goktugunannesii araştırayım canım sağolasın benim ikinci hamileliğim ilkinde sadece ilaçla ayaktaydım bakalım bu nasıl olacak
goktugunannesii Torun- benimde öyle 😅 ama ilkinde bayağı rahattım bunda bulantım var ama ara ara oluyor aşırı rahatsız edecek şekilde değil çok şükür