mrhbslm İlk kez düşük yaptım ve ağrılı geçiyor. Nelere dikkat etmem gerekir bundan sonraki süreçte tecrübeli anneler paylaşabilirse çok sevinirim 💟
Eminexxx mrhbslm canım bende geçen ay düşük yaptım pekmez suyu iç hem kan kaybın çok olmaz bide direncin yüksek olur
Eminexxx Kendini sıcak tut ayaklarına falan çorap giyemeyi unutma çünkü çok tazesin şuan soğuk iyi değil