Erkeekaannesii Kbra_atss Geç döllenme olabilir doktorunuz birşey demedi mi o konuda bazı bebekler son adet tarihine göre hafta olarak geriden gelebiliyor
Kbra_atss Erkeekaannesii Erkeekaannesii pazartesi görücek sonuçları ben bi tedirgin oldum bi yakınımızın bebeğinde gelişim geriliği çıktı öyle bişey olabilir mi diye korktum
Erkeekaannesii Kbra_atss Daha önceki kontrollerinizde doktorunuz geç döllenme vs birşey dememiş miydi peki
Erkeekaannesii Kbra_atss Pazartesi günü doktorunuzla görüşürsünüz o zaman ama 2 haftaya kadar olan gerilik normal kabul ediliyor bilgin olsun kendini strese sokma bebeğini de etkilersin