Nazd1 Kızlar 18 hafta olmak üzereyim hala bir yağ bir krem kullanmaya başlamadım ve artık iyice gerildim normale göre birazda fazla karnım çıktı. Fakar hangi yağı kremi kullanacağımı bilmiyorum siz neler kullanıyorsunuz? 😌
Rukiyyeelisa Nazd1 ben aktradan kesinlikle saf ve doğal hindistan cevizi yağı kullanıyorum çok memnu kaldım tavsiye ederim
Lumlum Nazd1 ay ben de 14deyim ama aynı şekilde ne yağ ne krem başlamadım :/ kendim yağ karışımı yapıcam sanırım Hindistan cevizi, kakao, shea biraz da balmumu koycam içine ne zaman başlamam lazım bilmiyorum ya
Nazd1 Mariaa vazelin için şey diyolar ya yaşadın mı yaşar mısın bilmiyorum ama vazelin deri inceltiyor doğumdan sonra çatlaklarını görebilirsin gibi şeyler yazmışlar🤦🏼♀️
Sila_ozdemir42 Adenala benc3de ben 2. Aydan sonra başladım ama karnımın on tarafı hep çatladı bana atkı etmedi acikcası
Mariaa Nazd1 çok sık kullanmıyorım dönüşümlü kullandığım için Herangi bir şeyle karşılaşmadım Nemlendirme açısından çok iyi aşırı nemli tutuğundan 1 gün sürsem yeterli kalıyo doğumdan sonrada gereklı bakımlar yapılırsa çatlıcağını sanmıyorım
Adenala Nazd1 Çatlamanın kiloyla alakası yok bebek büyüdüğü için karın gerginleşiyor ve nemlendirici kullanılmazsa çatlağa sebebiyet veriyor kullanırsınız kullanmazsınız siz bilirsiniz ben kendi memnun olduklarımı önerdim
Mervemevra Hindistan cevizi yağı ve kakao çekirdeği yağı aldım birçok kişiden çok güzel nemlendirdiğini ve cildi beslediğin duydum. siparişim bugün geldi denemeye başlicam umarım herhangi çatlak oluşumu olmaz
Nazd1 Mervemevra ayyyy inşallah çatlamazsın çok korkuyorum başımıza gelmez umarım. Kendimi şimdiden beğenmiyorum şiştikce o zamanlar hiç beğenemem🤦🏼♀️
Nazd1 Adenala yok demek istediğim şeydi daha önce gerilmedim ya vucüdüm neye ne tepki veriyor bilmiyorum ama o bebek yağını alıcam teşekkür ederim 🙏🏼
Adenala Sila_ozdemir42 Bence tamamen her hamilelik kişiye özel bende çatlamadım ama normalde de duştan sonra vs nemlendirici yağ vs sürerim alışkanlık olmuş bende aslında önemli olan da nemlendirmek illa pahalı kremlere gerek yok diye düşünüyorum kullanıp çatlayan da çok
Blackatlas -Badger belly butter -Lierac jel krem -Sarı kantaron yağı Bunları dönüşümlü kullanıyorum hic catlamadım henuz 🧿 tavsiyedirr