Babe2 Brcn34 bence çiçek🌸 bebeginizin cinsiyetine uygun renklerde goturebilirsiniz.Ya da adina ozel bir kalem yaptirabilirsiniz
emirtimr1 MomsE bence de hayatta herşey maddiyat da değildir bu süreçte en büyük destekçimiz bile onlar şahsen
Gizemd-01 MomsE anladım aranızdaki enerji farklı :) ben doktoruma zorla ulaşan biri olarak böyle düşündüm ☺️
Damla92 Brcn34 ilk doğumumda güzel bi markadan gömlek almıştık. İkincide doktorumun ismi ve soyismi yazılı bi saat yaptırmıştık up watch’in. Bunda bilmiyorum henüz 😅