Kızlar kaç gündür belirtim yok diyodum ki hala yok dün karnım acıdı dr gittik 3 cm açılmam varmış eve gönderdi. Sancı beklicez dedi bugün için akşam doğar dedi ama bende hala tık yok. Böyle birşey yaşayan oldu mu? Bende bir sancı yok ama nst de çıktı ufak kasılmalar dedi. Hatta 60 seviyelerine kadar çıkmış.ama ben çok iyiyim