Elifcan111 Selamlar, bugün doktor kontrolune gittim. Daha önce rahmimin kalp şeklinde olduğu söylemenmişti. Doktor yüksek ihtimal sezeryan dedi. Rahmi kalp şeklinde olup normal doğum yapan var mı
Glygly76 Elifcan111 benim yakın arkadaşım var 2 hamileliğinde normal dogum yaptı. Rahmi kalp şeklindeydi
Dreamssss Elifcan111 bnmde rahim şekil bozukluğu vardı doktorum istersen ilk duzeltelim sonra tüp bebek yapalım dedi bn biran evvel tüp bebek yapalım artık beklemek istemeyince yptik ilk denemede tutmuştu normal doğum istiyordum hep 39+4 de yatış yapıldı suni sancıyla basladik çok güzel bı doğum oldu normal yptim yani ve şuan ikinci hamileliğim normal yolla oldu 😂bir buçuk aylıkken öğrenmiştim hamileligimi
Busraaslantas Glygly76 merhaba ben de 3 aylık hamileyim erken doğum riskinden bahsettiler sürekli kalp şeklinde olduğu için. Arkadaşınız zamanında mı doğumm yaptı acaba
Busraaslantas Benim de kalp şeklinde rahimim. Ve gebelik öncesinde yapılan ultrasondan beri net ve söylendi. Nasıl size söylemediler şimdiye kadar? Kaç aylık hamilesiniz
Elifcan111 Dreamssss sağllkla kucağınıza alırsınız inşallah. Doktor bebek yan duruşta olduğu için dönmeyeceğini yeri olmadığını söyledi. Kendi doktorum değil kendi doktorum hiç böyle bir şey söylememişti. O yüzde sinirim bozuldu
Dreamssss Elifcan111 bnce ilk önce guvendiginiz ve inandiginiz bı doktorla devam etmek ve ne derse ona uymak en iyisi