Beybitooo 2 sene önce gelişim geriliği vardı bebeğim de durumu kötüydü zaten 7 aylık ölü doğum yaptım ona canım. O sırada amniyosentez yaptırdım. Acıyor mu diye soruyorsan acımıyor hissetmiyorsun bile. Benim sonuç temiz çıkmıştı. Bebeğin kesesinden su alındığı için evetttt riskli bebeği kaybetme durumu var. Neden yaptıracaksınız siz